Książka jest próbą przedstawienia spójnej i usystematyzowanej wiedzy dotyczącej przedsiębiorczości i przedsiębiorcy. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Będzie też interesującą lekturą dla praktyków - przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.
Publikacja pomyślana jako podstawowe źródło informacji o terminologii ekonomicznej dla studentów I roku, którzy w szkole średniej nie zetknęli się z tymi zagadnieniami.W toku wykładu objaśniane są podstawowe pojęcia i narzędzia ekonomisty oraz prezentowane przykłady tabel, wykresów czy schemat postępowania badawczego.W miarę możności kojarzono omawiane zagadnienia z rzeczywistością gospodarczą w naszym kraju.
UWAGI:
Bibliogr. s. 136-137.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni